20140428 MONDAY

Äntligen måndag och härligt med lite jobb på gång!
Eller??!
Idag blir det buggen på kvällen för lite dans. Det ska bli trevligt faktiskt.. I helgen drog T igång utomhus projekt "inför en pool" så nu är baksidan en liten snickeri bod och framsidan har fått en ny look :D Gillart!
 
Har blivit kompis med min matvåg igen så nu ska all mat vägas in till minsta detalj så att jag kan säga adjös till mina kilon som jag har kvar. Kan iaf stolt säga att mina mammakilon är ett minne blott :D Känner mig glad.
Solen har skinit på oss hela helgen och lämnat lite avtryck det känns skönt. Man ser inte så trött ut hela tiden då. Det ska ju bli sämre väder igen men värmen kommer tillbaka, det vet jag :D
 
 
Ha en fortsatt fin måndag så kommer resultaten för veckan senare..
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: