20140522

 
Ja livet rullar på i en faslig fart och kan verkligen kalla det sommar ute.. Jag är lyckligare än någonsin när solen skiner. Vill bara vara ute och käka pic nic och chilla med ett glas vin meeeenn,,, Så bra får man ju inte ha det..
 
Jobbet rullar på som vanligt.. Finns att göra om vi säger så. Min träning går så så där. (alltså gör jag ingenting) :/
Jag vill till gymmet men mitt gymkort har gått ut och jag har verkligen inte råd att förlänga det nu. 3000:- är mycket pengar att kasta fram sådär. Speciellt när man har en utlandsresa framöver som också behöver lite fick pengar så jag väntar med att köpa ett nytt kort tills vi kommer hem. Igår kom jag på den geniala iden att jag skulle börja powerwalka på morgonen innan jobbet men  hur ska jag kunna komma upp?? Då måste jag upp vid 04:00 hur länge orkar man?? När man redan har sömnbrist så lär det väl bara ta en månad eller så innan man ligger i en hög totalt utmattad.
Men det skulle vara väldigt skönt att ha träningen gjord innan dagen börjat liksom för jag har så mycket annat jag vill fixa med hemma jämt jämt jämt!!
Det är inte det lättaste att få ihop alla vardagssysslor och sig själv när man är trött för jämnan. Men tror att med lite bättre mat (mer energirik) och en starkare kropp så kommer man att bli mycket piggare.
 
Jag vill verkligen ha Olgas bok GE MIG NUUUU!!!! Hemma träning måste bli min grej!!
 
 
 
  
 
 
Fått en massa komplimanger från mina grannar nu när man går lite mer lätt kläd ute när värmen äntligen är här.
Alla tycker att man är fin och undrar vad man har gjort, man har försvunnit mm. Dt är en riktig morot att vilja fortsätta vill jag lova.!! Jag säger bara att jag har kommit tillbaka till mitt gamla jag :D 30kg är borta och ska för bli borta!! Men jag har några envisa kilon kvar som jag vill få bort. Hur många vet jag inte mer än att jag vill bli mer trimmad och få lite muskler så styrketräning och HIT är min plan för att nå mitt mål. Det kommer att ta tid det vet jag men det får det göra, jag skiter i det som varit och tänker bara på det som jag kan förändra i framtiden det är där resultaten ligger inte i dåtid. Jag vet ju hur man ska göra så det är bara att tagga till och sätta fart mot sitt mål. INGA MEN!!! Bara kör..
 
Hoppas jag har några vänner med mig som vill hänga på och forma våra underbara mamma kroppar till ett starkare friskare JAG!!
 
 
Sitter just nu i ett par shorts som jag kunde ha men de var trånga, sommaren 2010
Idag sitter de löst skulle nog behöva en stl mindre men så länge de inte ramlar av och att det inte ser för taskigt ut så tycker jag att de funkar utmärkt :D
 
Sommar kläder som jag inte kunnat ha på flera år har återupptäckts i min garderob.. Det mår man toppen av :D
 
Nu ska jag fortsätta och försöka få klart Bokföringen till dags datum så att jag kan åka på semester med gott samvete :D
 
Ha en toppen dag i värmen!
 

Kommentera här: