20150313 Fredag den 13:e

Som tur är så e jag inte skrockfull. Denna dag e som vilken annan. Det går framåt med jobbet och spinningen i onsdags gick toppen.
 
Det var bara riktigt snabba tempolåtar som har 75-80rpm som jag inte kunde stå upp och cykla med i då det blev väldigt vingligt. Efter det körde jag styrka och lite rörlighet ben ben ben  det enda jag tränar nu mer men det blev ju lite core också  iom balans bollen.
 
 
Nu taggar jag helg med en massa skoj inbokat.. :D
 
Ska röja i Linus rum så det blir lite ordning i kaoset haha så idag blir det ett Ikea besök efter jobbet så att jag har fm imorgon räddad för sysselsättning hehe :D
 
Det kommer att bli toppen!
 
Har lyssnat klart på Femtio nyanser av honom av EL James
såg u filmen för några veckor sedan då tyckte jag den var bra men nu har den sjunkit otroligt mkt efter att man läst boken. SÅ nu blir det bok 2 i triologin som ska plöjas igenom :D
Tur att man har semester om 2veckor hehe
 
Kap verde here I come. Jag längtar till tusen sola bada och ha SEMESTER lovar att jag kommer att njuta
 
Hoppas ni får en skön helg det ska jag ha :D
 
 

Kommentera här: