Time for some update

Ja jag har inte direkt lagt något krut på att dela mitt liv den senaste tiden. Det har varit upp och ner och jobbet har typ kört en i väggen. Väl hemma så har antingen inte tiden, orken eller internet funkat..
 
Idag e det dags för spinning första gången på 1½ månad då mitt knä nu ska få en chans att visa vad det går för. Såklart kommer jag att ta det försiktigt då jag inte alls vet om den pallar med 55min tok cykling hehe
därefter blir det rehab i 30 min så jag kan få tillbaka lite muskler då de för tillfället lyser med sin frånvaro. Inte bara i benen utan överallt på kroppen men benen/knät är prio1 allt annat som core och armar får komma med tiden. Just nu måste jag kunna få igång knät så jag kan leva normalt utan detta svaga ben/knä. Operation beräknad till hösten innan dess maxa musklerna ;)
 
 
I övrigt så är jag sååå lycklig för att våren äntligen vågar sig fram. Dock kommer det säkert ett snökaos igen men som det e just nu så njuter jag massor ute i solen.
 
 

Kommentera här: